Monday, March 29, 2010

evolusi kl drift 2...

jarang2 dah aku menaip kat blog nih...segalanye krn kekangan kerja dan lebih kpd malas dan penat yg tak leh diungkapkan lg...huh!!!blelah badan aku dpt rehat yg secukupnye???
sabtu lps aku dan nurul meluangkan ms dgn pyah,azah dan jannah menonton evolusi kl drift 2 di cs...niat awal tak nak layan kat cs...dpt info dr dayah housemate kat tesco bkt indah ade panggung so kami gerak kesana wpun jauh...sj nak rs panorama yg lain ckit...sampai je sana hampeh tul...mana ade...hadoi...takpe2,cool......
so bincang2 ckit last2 ke cs gak le...dah perabih ms sejam lebih atas jln sj so kami decide juz ke cs sbb senang nak pick up adam trus lepas layan movie...
asalnye aku cam mls nak lyn cite2 melayu nih tp nasib baik cite2 yg ade pun kurang menarik minat aku so aku ikutkan sj kehendak si jannah yg nak tgk sgt evolusi kl drift 2 nih...so kami layan tayangan koi 1.00...
suhu dlm panggung sungguh sejuk...muahaha...pyah dan azah dah tahap beku tp kami dipanaskan sedikit dgn aksi2 drift yg menarik wpun membingitkan...tak moh komen byk aku juz nak puji 3org dlm filem nih...aaron dan sam yg pgg watak joe dan ery(samseng cina)...wpun nak tergelak gak ble sam pelat cina sbb penangan watak die dlm adnan sempit masih terbayang tp die mmg pelakon yg baik...aaron mmg sesuai watak serius sebegini sbb aku kurang gemar ble die berlakon watak hero romantik sbb die sedikit kaku...joe dan ery mmg memberi impak besar dlm filem nih...dan org ke3 adalah syamsul...bkn sbg pelakon tp sebagai pengarah muda yg pd aku berjayalah setakat nih...dan pd pendapat aku,syamsul lebih baik dr ayah die Datuk Yusof Haslam...huhuuu...ni pendapat aku eh...aku dulik hape...ahaks...lain2 pelakon ditahap bolelah...scha best gak le tp ending cite nih mmg sedih...ilang kwn mmg sesuatu yg sgt2 memeritkan dan tak tergambar kesedihannya...-scha(alya) dibelasah teruk oleh joe dan ery...cian scha...-

-syamsul...bakal pengarah berjaya-

aku bg filem nih 4bintang lah dr 5bintang...sbb lakonan mantap aaron dan sam...

No comments:

Post a Comment