Wednesday, February 3, 2010

HAPPY BIRTHDAY...

minggu lps sengaje aku tak wat sbrg en3...same2 berkabung...so mmg ade story2,rs ati,pndgn2 yg terlepas...apepun,hanye berkaitan tajuk diatas yg ingin aku 'taipkan' wat ms nih...

bln 1 ade 2org insan dlm idup aku yg menyambut ulang tahun hari kelahiran masing2...adik aku pd 27hb dan muaz pd 31hb...

tak pjg yg ingin aku taipkan dan tidak mahal pemberian yg telah aku berikan cume aku doakan adik aku sentiase dibawah lindungan Allah,diberi kemudahan dan kesenangan ketika menimba ilmu,jadi anak yg baik dan pelajar yg cemerlang serta semoge berjaye didunia dan akhirat...aku doakan juge muhammad muaz arifuddin trus cemerlang dan membesar dgn sihat serta menjadi anak yg soleh...juge berjaye didunia dan akhirat...amin...

2 comments:

  1. Thanx 2 k eita for de lovely shirt! He really like it...

    ReplyDelete
  2. same2 ibumuaz...suke design jenama tu berbanding jenama lain...nmpk lebih matang...

    ReplyDelete