Thursday, August 20, 2009

makan free...

hmmm...tghari td aku,azah,pn mohaini,azie dan en zaini diraikan dlm majlis perpisahan bahagian bayaran di Restoren Singgah Selalu sempena pertukaran kami ke bahagian lain dan jabatan lain...

1230 kami dah gerak ke tpt makan...kali ni aku sbg org yg dirai telah diaturkan utk naik keta en.azlan ngan azah...sepjg perjalanan azah telah membuatkan en.azlan yg pendiam tak jd pendiam dgn celoteh tak de noktah dia tu...aku yg senyap kat blakang ni pulak yg letih dgr...hehehe...

sampai je majlis dimulakan tanpe en.zaini yg sampai lewat sikit sbb kije luo...so yg dirai kene bg ucapan...aku pun bg jelah ucapan skit...settle sume bg ucapan,penyampaian cenderahati dr
ex-boss aku yg comel nih...masing2 nampaknye sepakat tak nak hadiah...so dpt le sorg RM100...settle baca doa sume bangun amik makanan...

haaa...bab ni aku lemah tp tak le lemah sgt...bukannye ape,aku jd pening lauk ape sbnrnye aku nak mkn...so pilih punye pilih setelah pk punye pk,banyak gak lauk yg aku pilih...melantak namenye nih...tp kwn2 aku yg lain lg power...hahaha...dah bayar,bedal jelah masing2...

makan2 sembang2 masing2 dah kekenyangan dan kami pun balik...hmmm,teringat lak kat kek singgah selalu yg tak sempat aku sambar tu...apepun,terima kasih utk sume staff unit bayaran dan ex-boss kesygn aku yg telah mengeluarkan duit belanja kitaorg...byk gak kenangan aku ngan unit bayaran nih...paling best no.2 persembahan dinner dan no.1 keceriaan gerai time jamuan raya...kenangan tinggal kenangan...

-with my ex-boss...luv u boss...-

1 comment:

  1. pengalaman...
    kenangan...
    segalanya hadir tanpa diduga...
    laluinya dgn tenang...
    hargai segala y ada d cc sblm ia hilang dr pndgn...
    jgn y dkejar xdpt, y dkendong bciciran...
    bahagia selalu...

    ReplyDelete