Monday, August 3, 2009

hehehe...

sj je suke suki wat en3 nih...gara2 akak aku yg bg idea masuk blog ble tgk aku sakan amik gambo saat pengarah tekun memberi amanat pjg berjela pg td...aku pun terpk..."ye tak ye jugak ek..."setelah teraju pemerintahan di ambil alih oleh bos baru,perhimpunan pg dah lama tak dibuat...masa mesyuarat agong kesan aritu ada ahli yg bangkitkan suh dibuat kembali perhimpunan pg nih sebab ramai antara kakitangan tidak kenal sesame sendiri ble ade kakitangan yg baru melapor diri...dan yg paling penting masing2 dah rindu nak nyanyi lagu ag gamaknye...huhuuu...menurut pd empunye suara kepit...kami menyanyi dgn agak bersemangat ble lontaran suara padu membelah keheningan pagi suasana sunyi tingkat 11 pada kebiasaannya...part nyanyi mmg best...part ucapan hadoi...pengarah aku mmg hebat ketika berucap...penuh mesej penuh nasihat...

pd pndgn pertama aku utk perhimpunan pertama kali nih,tujuan asal masih tidak tercapai bile kakitangan ttp dipecahkan mengikut bahagian masing2 yg mana ag johor terdiri dr 8unit termasuk audit dalam so tang bilenye perkenalan nak terjalin???naik tkt 11 nyanyi dan dgr ucapan pastu bersurai...hmmm...mmg susah nak dpt ruang dan peluang berkenal2an apatah lagi empunye diri masing2 tak berminat dan sikap terkongkong dlm lingkungan 'klik' sj...inilah masalah utama pergaulan yg mana seseorg terlalu terikat dgn 'klik' sj...dan bg org jenis aku yg wpun kdg2 leh masuk ngan org lain,tp aku lebih suke amik sikap baik buat hal sendiri...ni pun tak bagus juge...so???ape yg aku boleh ckp,pk lah sindri...yang baik jadikan teladan,yang buruk jadikan sempadan...semoge motif utama dpt dicapai dlm simpulan ukhwah penuh kasih syg dan keikhlasan...

-atas,staff unit bayaran...bwh,staff unit akaun...-

-ramai kwn byk pengalaman...byk pengetahuan...tp jgn sampai tersesat jalan...

No comments:

Post a Comment