Friday, August 27, 2010

aku yg keras...

mungkin aku nampak keras...keras pada kata...keras pada laku...keras pada pendirian...maka aku agak keras dlm hala tuju sesuatu perkara...

mengapa lari dari tujuan asal hanya kerana kata2 org lain???hanya kerana sikap negetif org lain???

sejujurnye dgn mak abah aku sindri pun aku akan tegas jika aku dipihak benar...sbb tu aku agak tegas dgn pendirian pd sesiape sj...cume aku takkan lari jauh utk berkompromi krn idup perlu kompromi,tolak ansur...tp tdk sesekali kompromi yg menggagalkan tujuan asal...

jika ade antara kamu yg tak puas ati dgn kerasnye aku,maafkan aku...sedarlah...dan fikirkan kembali tujuan asal...tujuan utama sesuatu perkara,sesuatu kerja itu dilaksanakan...

hari ini ade 2 kemungkinan yg aku dpt utk diri aku sendiri...1 aku org yg terlalu tegas utk pelaksanaan yg berkesan dan mencapai kriteria(tidak disukai org) atau 2 mengurangkan keras utk menyeimbangi kehendak org lain(disukai org)...huh!terasa sj ingin meletakkan jawatan!melepaskan segala beban...mengurangkan kepayahan pelaksanaan...

pening kepale...

No comments:

Post a Comment