Thursday, July 15, 2010

Walau Aku Kalah Aku Kisah Ape...




semalam...tbe2 termelayan SHOWDOWN 2010 Final kat 8tv...huh!ble ms start nih...ngeh3...alih2 dah final...tp aku tetap teruja melayan aksi 3 grup yg berentap...mantop...

3grup yg berentap utk merebut 2tpt ke stage terakhir mempamerkan tarian menarik yg pd aku gile kentang punye mantop...3grup tersebut adelah wakaka crew,floor fever crew dan giller battle crew...persembahan mereka mampu menandingi grup2 luar negara...itu yg menambah rencah teruje utk aku meneruskan tontonan...

grup pilihan aku utk mara ke stage akhir(battle) adelah wakaka dan floor fever tp syg floor fever terkeluar dan battle menemukan wakaka dgn giller battle...aksi berbalas tarian antara mereka mmg best...pelbagai tarian ditunjukkan dan pesaing bole psyko pihak satu lg...dan spt telah diketahui ramai...wakaka crew dr muar johor champion!!!best...diorg mmg best...bg aku,dr segi persembahan wakaka disaingi rapat oleh floor fever dan kdg2 seakan2 floor fever menyaingi dr segi idea yg sgt menarik...apepun,sume best!!!akan aku tonton next season punye...

3 comments:

  1. tq, puji org muo...
    wakaka da best!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha...kembali kpd wakaka setelah musim waka waka tamat...

    ReplyDelete
  3. 0wg mu0 mmg TERbeq wokk..!hek3(:

    ReplyDelete