Thursday, November 12, 2009

malapetaka...

heh³...gempak je tajuk...aku pun naik seram...biolah...aku punye sukelah nak letak tajuk pe...huhuuuu...

ahad lps aku baru dpt layan cite korea ► Tsunami at Haeundae...hmmm...wpun permulaan cite sgt lembab...aku sabar gak menunggu scene mega-tsunami tu melanda...tunggu punye tunggu,sampai gak scene yg ditunggu²...not bad...tp spt biase,aku sedikit tak puas nk tgk babak yg lebih dramatik dan tragik mangsa2 ketika menghadapi tsunami tersebut...jika diberi 10 scene aku nak 20 scene gitulah cthnye...hahaha...manusia...mmg tak pernah puas!!!

dlm pd melayan cite,otak aku duk berkhayal canelah kalu aku yg sdg menghadapinye...cane aku nak survive...sambil copy paste ke dlm otak tindakan2 yg agak² bole dipakai jika ditakdirkan aku mengalaminye...itulah aku...

ape yg aku leh story ckit ttg filem ni adelah filem ini mengisahkan ttg beberapa kump manusia yang tinggal di sebuah kota peranginan ala Miami yang bernama Haeundae...stp kump manusia ini mempunyai konflik masing2...disinilah bermulanya bagaimana mereka menghadapi mega-tsunami yang melanda kota peranginan ini...kelainannya,filem ini tidak ada sebarang misi menyelamatkan kota ini dari dilanda mega-tsunami cam cite² hollywood kebiasaannye...tp cam biaselah,dipaparkan sikap manusia yg tak percaye pd maklumat bhw tsunami bakal melanda,dah nak melanda baru wat muke sengal toye mengong kelam kabut...ape kes aku nak emo lak nih...huhuuu...scene2 cinta,lawak jenaka,politik,kasih syg,persahabatan,pengorbanan mencantikkan pjlnn cite wpun kdg2 sdkt mbosankan...apepun,bolelah dilayan...

baru sat td gak aku jenguk blog member yg cite ttg movie terbaru ► 2012...entah kenape,aku mmg suke cite2 sebegini...konon²nye sbg persediaan kalau² benar² terjd dan cane aku nak cube selamatkan diri dan insan² tersayang...sdg aku mencari2 maklumat2 ttg 2012 nih aku juz nk share info ttg 2012 ni dr tulisan penulis blog yg sememangnye aku tak kenal...cubelah bace...


http://inspirasihati91.blogspot.com/


dlm pd melihat dan menonton hasil buah tgn musuh² Islam,aku gak gemar memerhati dan meneliti apakah agenda disebalik produk² yg dihasilkan...akhir sekali,saksikan trailer filem 2012 yg pastinye akan aku cube dptkan utk tontonan mata,minda dan hati...


1 comment:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    ReplyDelete