Friday, November 6, 2009

Akauntan Negara dtg melawat...

Akauntan Negara,Datuk Salleh telah singgah melawat di Ag Johor utk menghadiri sesi soal jawab ngan kakitgn Ag Johor dan melawat kwsn pejabat...lama gak Datuk menempuhi tempoh sesi soal jawab dan segala soalan dijawab dgn cukup tenang...mempamerkan kredibiliti seorg pemimpin yg agak baik...tak mcm org melaka tu...huhuuu...statement still sentap ngan org melaka tu nmpknye nih...lantak pi dielah...slps sesi soal jawab,Datuk dihidangkan minum pagi-roti kacang pol(betul ke name menu nih)...itupun atas permintaan beliau sendiri...menu tersebut agak famous di johor...selain dr tu,Datuk mesti nak pekena Mee Rebus Tulang kalu dtg jb...tang mana sedapnye aku pun tak tau...selera masing2...lps mkn2,Datuk juz melawat tkt11 yg mana floor baru utk Ag Johor yg menempatkan unit wang tak dituntut dan audit dalam wat ms nih...dan,pastu Datuk balik...dan kami meneruskan tugas spt biase...

time Datuk berucap,aku terpakse letak cawan dan air dpn Datuk...tu pun slps masing2 tolak menolak antara satu same lain...tak psl2 aku yg kene p letak...nak dijadikan cite,aku slh letak...cwn tdk dibetulkan dan tdk diisi air...huhuuu...mana aku tau...kih kih kih...patutlah aku tgk T.P bangun pi tuangkan air tu...ahaks...i'm sorilah...enggak tau dong...
apepun,perjalanan majlis ok2 sj...hopefully,Datuk tak simpan dlm ati stp kekurangan di Ag Johor...

No comments:

Post a Comment