Monday, October 5, 2009

terlepas...

hehehe...sedar tak sedar dah 4bulan lebih aku ngan nurul tak layan filem di panggung...so mmg byk gak filem2 yg kami terlepas tayangannya...
dlm byk2 filem yg ingin dijelajahi mata dan minda ini adalah The Final Destination yg mana aku ikuti 3 filem bertajuk dan bergwa sama sebelumnye...keadaan tidak mengizinkan...tp akan aku carik dvd cite tu...huhuuu...
nape aku suke cite ni aku sindri tak tau...aku nih jenis penakut dan pengeri orgnye...cepat kecut perut dan sakit jantung bile tgk cite2 seram dan ganas nih...tp cite final destination ni aku layan dari yg pertama dan skang dah yg ke empat...

final destination ni scr ringkasnye mengisahkan ttg seseorg yg mendapat pentanda awal kejadian kemalangan ngeri yg melibatkan byk kematian ngeri melalui mimpi dan bile tersedar keadaan seperti kejadian dlm mimpi akan berlaku menjadi nyata membuatkan diorg panik dan menghalang sesiape yg dijangka mati utk mengelak dr berada di tpt kejadian...bg yg percaya akan terlepas seketika maut tp bg yg tidak percaya mereka akan mati spt dlm mimpi...so,dr situlah aksi2 lebih ngeri bermule ble yg sepatutnye mati td mati dlm keadaan yg lebih ngeri kemudiannya...utk lebih lanjut,layanlah filem kegemaran aku nih...heh heh...
kat bwh ni aku tepek 4 poster filem2 tersebut...sebelum aku tgk yg ke empat nih...aku suke yg pertama dan kedua...yg ketiga biase2 sj...bile aku berjaya tgk yg ke empat ni nanti,akan aku komen lg...

-kematian melalui kemalangan kapal terbang-

-kematian melalui kemalangan jalanraya-

-kematian melalui kemalangan roller-coaster-

-kematian melalui kemalangan perlumbaan kereta-

2 comments:

  1. hmm dh ade ank, len cket...
    sbr jelh...
    tgk dvd jek k...

    ReplyDelete
  2. heh heh...akan ku godeh dvd player ku nanti...
    tak buleh juge kalu...laptop jelah...
    tlg ar belikan dvd cite nih...plus cite tsunami ngan g.i joe eh name cite tu???huhuuu...
    oit,cite yg ala2 jumper tu tak kuar lg eh???

    ReplyDelete