Friday, January 30, 2009

lepas tension...

semalam aku cuti...aku diminta oleh cikgu mis(cikgu bola tampar MP) utk jadi pengadil perlawanan bola tampar pasukan perempuan.
semalam adalah hari yg paling serabut dalam hidup aku...sume aku buat tak kene...kalut abis!!pg2 lagi aku dah menangis...huhuuu...aku ni nampak je kasar...tp hati ni lembik abis...wakaka...akhirnye kekalutan,kekusutan dan keserabutan aku selama 3hari telah menumpahkan air mata aku yg agak jarang mengalir...
dlm kusut2 tu t/jwb ttp aku kene jlnkn ble cikgu mis dah mintak aku jadi pengadil ptgnye...nak dijadikan cite,aku dan nurul gerak ke Pontian around koi 1...tbe2 aku tawarkan dri nak drive...siap pesan kat nurul..."kalau pape terjadi aku mintak maaf eh..."heheee...nurul terkedu dan diam sj...dlm permulaan perjalanan dah byk kali aku hampir nak langgar keta lain sbb aku jenis tak fokus ble drive dlm kadaan bermasalah...nurul dah tak leh duk diam...dan aku masih tersengih2 meyakinkan die aku ok...
agak2 aku dah boring follow keta2 lembab aku tbe2 memotong sume keta2 yg lembab ni dan tanpe disangka2 rupenye keta polis ade kat blakang aku...ble nampak aku memotong di garisan berkembar,ape lagi...polis tu kejar ar keta yg aku bwk tu dlm erti kata lain,keta nurul...siap pakai pembesar suara minta aku stopkan keta...huhuuuu...
dan tak pasal2 aku kene saman RM300.00 yg mana aku telah pun menambahkan beban di kepala nih...aku juz sengih2 je ble kene saman dan siap suh kim slm lagi kat sume yg ade kat dlm keta polis tu pada mamat yg saman aku...lantak lah...malas nak rayu2...saman le.....................
kami meneruskan perjalanan ke Pontian...tp kali ni nurul yg drive...huhuuu...
jadi pengadil mmg best...klako ngan gelagat bdq2 yg tak reti main...ilang jap kusut kat pale otak aku...cume aku lupe bwk camera aku...huhuu...so tak delah gambar...aku puas ati ngan prestasi player2 aku yg semakin meningkat tahun ni...abis sume 24 perlawanan...aku lak lepas gian...aku pedulik hape tgn aku sakit...lpskan geram yg berbuku dihati...serve sekuat ati...dah penat,kami pulang ke jb...dan aku trus merasa kalut dan kusut kembali...tensiiiioooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. erkk... kalau ye pun nak hilangkan stress...
    make sure line clear...
    hehehehhe dah seelok eloknyer...
    kat highway... hehehehe.....

    takSangkaYer...

    ReplyDelete