Tuesday, January 20, 2009

hidup belum pasti...mati sudah tentu...


aku nak cite lak filem yang aku tgk jumaat lepas ngan nurul dan k.zu kat city square jb...filem MAUT arahan bade ni mmg best...ade 3 cerita yg setiap satunye mempunyai mesej berguna...disampaikan agak berani ble elemen2 scene dlm neraka dipaparkan dan scene black metal diketengahkan tp pada aku filem ni ok...back to basic,niat bade nak sampaikan mesej yg positif pd masyarakat terutamanya org mude...

secara peribadi aku suke cerita ke2 lakonan Sabrina Hassan...lakonan die bole tahan tp aku suke penceritaannya...dan paling aku ngeri ble babak die dpt rs seolah2 die kene seksa di neraka ble die koma tu...huhuuuu...tersentuh gwa naqal aku...lakonan liyana pun ok...comel budaq ni tp bakat die mmg besar...aku suke stp lakonan die.que agak berani...mamat ni mmg berani...nak tau nape aku ckp berani,korang tgklah cite ni...tak rugi RM10 beb...

apepun aku puas gaklah tgk cite ni...tp kalu bade detailkan lagi citernye mesti lagi mantap...aku bagi 4 bintang...antara filem melayu yg aku suke...so,SELAMAT MENONTON...

tamat tayangan...aku dan nurul terdengar sorang mamat ni berkata..."insaf aku..."
apepun...LAYANNNNNNNNNNNNN...

No comments:

Post a Comment