Friday, January 30, 2009

27 januari...


tarikh birthday adik bongsu aku...Intan Norliyana aka adik...huhuuu...
aku celebrate simple abis...dan paling simple dlm sejarah idup adik aku sindri...
hanye belanje makan di KFC kluang mall tanpe kek hari lahir...tanpe hadiah...
cian adik aku...actually,aku tgh serabut dan kusut hingga terabai skit sambutan hari lahir adik kali ni...apepun,aku jlnkan t/jwb sekadar mampu...
aku juz ajak mak,nenek,fatin dan tasha...abah dan eme tak dapat join sbb kene kije...huhuuu...cian adik aku...
pas mkn2 kat KFC shopping ckit pastu pusing2 jln2 satu bandar jap...
ble dah penat,aku bwk lak diorg ngeteh kat Kluang Railcoffe caw bandar pekene teh tarik kegemaran aku...
aku paling suke teh tarik kat sini tak kirelah kat kluang@jb...sbb kow! kot...
dah puas ronda2 mkn2...gerak balik sbb ptg aku nak lik jb...
apepun utk adik kesygn aku...semoge hidup diberkati Allah...jd anak yg solehah dan pelajar yg cemerlang...Selamat Hari Lahir yg ke-12 ADIK...

No comments:

Post a Comment