Wednesday, June 13, 2012

air mata IBU...

saya orangnye sangat sukar meluahkan rasa pada orang...hanye orang yang terpilih saja saya "all out" kata dan laku meluahkan segala...dalam penulisan pun sebenarnye masih banyak saya tertahan2 kan kata sbb dalam ape pun yang dilakukan seboleh2nye sangat perlu kite menjaga adab...

merujuk kepada tajuk di atas...aceh...nak skema skit...
ibu aka mak saya adalah antara orang yang akan saya "all out" segalenye...yelah, 9bulan dalam perut mak connection tu mmg tak leh nak diputuskanlah...saya rasa semua anak connection tu seharusnye kuat...tak kirelah sekuat mana pun usaha memutuskannye... :)

bile saya dah "all out" saya akui adakalanye saya terover beremosi meluahkan...hehehe...excited la katakan...dan mak saya yang biase2 saja orangnye tapi luar biase pada saya(tak tau la anak yang lain) akan mendengar dengan baik...langsung tak melenting atau marah2...kebiasaannye anak2nye yang berempat tu sajelah yang kuat marah2...hahaha...gulp!ampun mak...

mak seperti biase ayatnye : sabarlah...diam kan jelah...biar lah...tengok jelah...

tapi kebiasaannye juge anak2nye tetap panas menyala2...hahaaa...ampun mak!

saya beruntung masih ada mak...sbb mak saya akan nasihat saya untuk bertenang jika saya berang...untuk saya bersabar jika saya tak sabar...untuk saya memaafkan jika saya membenci...kadang2 dengan linangan air mata...

Allah...bile air mata dah mengalir saya lemah longlai...dosa besar saya dah lakukan...ampunkan saya mak!saya kalah dengan air mata sebenarnye...hati luluh...

ampunkan saya mak...
dan semoge terampun juge kamu2 yang menyebabkan air mata mak saya mengalir...
semoge mak terus sihat dan diberkati hidup oleh Allah S.W.T...mak tetap terbaek pada kurang dan lebih mak...sayang mak sepenuh jiwa!

"selamat hari BAPA!~17 jun 2012"
eh, suke hati sayelah...woha!wink!

5 comments:

  1. aikk????hahahah.....ok la ue..ad kait mgaitkan....huhuhuh

    ReplyDelete
  2. eheh...sejak bile bace blog sy nih???huhuuu...

    ReplyDelete
  3. helloo...da lame mngkuti k....cme x mlas nk komen2..hahahha

    ReplyDelete
  4. hahaha...malas ke x malas ni benonye???
    anyway,tq ya...ada tersilap kata tersilap fakta tlg tegur ye...suke2 jek blog nih...

    ReplyDelete
  5. errrr...ni zaty yg mana satu???woha!

    ReplyDelete