Saturday, May 26, 2012

blog dan portal...

portal???
 blog sendiri pun saya tak terdaya nak update inikan pule nak layan portal lak???

hadoi...portal jabatan...
mule2 cam teruje...yelah mende baru...gile ape nak tolak pelawaan jadik ajk...sebat jek lorh...
bile dah join...hadoi...
wordpress tak best...semak mata dan pale saya tgk...
pelan2 godeh lama2 bole la...
tapi still belum datang teruje yang memuncak...woha!

try la jenguk...
hasil ramai kapla nih...
cume perjalanan pembangunannye agak lambat sikit...
as usual, kije hakiki dan 'hakoko' masing2 menuntut komitmen yang tinggi la kononnye...ehehe...
saya le tu...

bercita2 mahu kasi canggih portal nih...tapi pengetahuan tahap tadika lagi nih...fuhhh...
moge Allah terangkan hati saya untuk terer word press...woha!

k, sekian...

SEDIH nih boss beso saya yang sangat best dan bagus nak tuko jabatan lak padahal lum sampai setahun kat johor nih...huh!kehilangan beso saya rasa...mana tak nye...dulu bottom 3 skang top 5 maaaaaaa opis saya...hehehe...apepun,byk ilmu saya dapat sepanjang kene mengadap dia sebelum nih...i like u boss!ikhlas!

k, bye...

No comments:

Post a Comment