Monday, September 20, 2010

layan piranha 3d...

kami layan cite nih pd raye ke5...raye ke5 dan ke6 aku kije...sj nak simpan cuti utk sesi ambil gambar bln 10 nanti...so lps kije kami decide nak melayan tgk wayang sbb anak kesygn masih di kampung...huhuuuu

abis kije,kami trus ke cs...waktu tayang 720 so masih byk mase lebih...kami pun p mkn2 kat food court yg harge mknnnye mcm nak gile mahalnye...gilos...baik pekena mcd dr pekena mknn kat situ...huh!abis mkn,siapkan diri utk solat maghrib...so,lps solat kitaorg gerak ke panggung...

cite nih tgk tajuk pun tau...ttg ikan kanibal...

ttg pesta musim panas disebuah pekan...scene2 budak2 mude yg terover enjoy tu agak tak sesuailah utk kanak2 dan juge aku sendiri...hahaha...mmg over seksi bagai...tp ble scene ikan piranha tu dah serang mmg dahsyat le...brutal!mmg dahsat diorg punye solekan kecederaan sume pelakon...sampai nurul ajak aku balik punyelah dia takut tahap gaban...aku pun dah tak leh duk diam kat kusi...ngeri yg amat...mmg menakjubkan...jantung bagai stop berdegup!hahaha...poyo la pulak...

cume ending cite mmg sengal...dan cite nih hanye sejam jek...sdg kite disajikan scene2 yg meragut ketenangan,ending yg cam cipan wat spoil jek mood suke pd cite nih...ngeh3...nak tau ape endingnye,layan le cite nih...best sgt pd aksi2 serangan piranha...so aku bg 3 bintang hy kerana ending yg tak meletop!

No comments:

Post a Comment