Friday, May 21, 2010

lahirnye mereka di bulan mei...

huh!!!penat kaki ni berjalan waktu rehat td...mencari hadiah utk seorg adik yg juge merupekan pemain b.tmpr aku utk tahun 2008-2010...azah!!

awalnye ingin memberikan sesuatu yg lain...pusing punye pusing innercity city square tu last2 aku belikan beg utk dia...berjenama Stylo...dia nmpk berkenan sgt ngan jenama tu so aku sambar le sebuah beg utk dia...siap aku mintak beg bungkusan juge ade tulisan Stylo kat cashier tu...ahaks...semoge dia suke...

selamat hari lahir azah...semoge berjaya dan gembire selalu...

pd bulan mei ni gak ade org lain yg aku kenali dan ade yg aku sayangi telah dan akan menyambut hari lahir masing2...selain dr azah...pyah,ayu,kobes,azhar,abg saiful dan kak peanut juge menyambut hari kelahiran pd bulan mei ni...insan paling istimewa tentunye buah hati kesygan Adam Haikal...semoge semuanya berjaya dan gembire selalu...

No comments:

Post a Comment