Friday, May 20, 2011

SABAR itu BESAR...

sy masih berdiam diri bukan kerana TAKUT...bukan juge kerana sy SALAH...tp sy diam kerana Allah sedang menguji KESABARAN sy dgn pesanan2 SABAR dr mak dan abah...sy turuti walaupun hati sy memberontak untuk mempertahankan diri...untuk menyelesaikan perkara yg semakin ditokok tambah pihak yang tidak mengenang budi...

semakin hari amarah sy semakin disimbah api...perbuatan yg disengajakan...provokasi2 yg langsung tidak menepati cite asal...hal yg sebenar tidak dapat sy pertahankan hanya kerana mak dan abah suh sy BERSABAR sj dgn perbuatan2 mereka2 itu...menjadi pemerhati batu hingga hati menjadi abu!

mak dan abah...sampai bile nak BERSABAR???sampai bile nak TENGOK sj???hari ini,sy seolah tidak tertahan lagi...tp mak dan abah masih dgn sikap yg same...sy tidak sekuat mana untuk mempertahankan SABAR ini...ya Allah ampunkan dosa2 ku...lemah benar hambaMu ini...

mereka bukan siapa2 pun...seingat sy tak penah langsung membantu idup sy...makin merosakkan gwa sy skang ni adelah...so,sy takkan JATUH kerane provokasi mereka...Allah sj tau siapa BENAR siapa SALAH...sy TUNGGU saat itu...

3 comments:

  1. hmm hebat tul ALLAH duga sbr aku nih... mrk bkn sape2 dlm idup aku, tp ats dasar ckap manusia, aku bantu mn y plu... sdgkn mrk xpenh bantu aku wpun sekuman... tp ble mrk start tukr cte, tmbh cte... astaghfirullah... aku jd hilg sbr... hmm aku msh kesian kat mrk2 nih... jgn smpi 1 hari, ble kebenaran tu ALLAH tunjuk, mrk akn rs malu y amat sgt... aku dan die msh bdiam... mhrp mrk y 1 tu, bckp bnr... sblm ALLAH sendri y tunjuk... kesian kat mrk2 nih...

    ReplyDelete
  2. mari kita seluruh rakyat m'sia...raMAi2 menyambut hati merdeka...merdeka!!!!!!!
    huhuhu...

    ReplyDelete
  3. mmg nak kene debik si princess nih!

    sy masih bersabar krn Allah beri sy kekuatan kesabaran...tunggu masa jek...mmg die jenis tak puas hati ckp belakang la weh...huhuuuu...takut gak ngan sy ek...heh3...

    ReplyDelete